Owoce porzeczki

Profesjonalny dietetyk radzi jak być zdrowym

Składnikami zdrowej diety nie są tylko owoce i warzywa. Samo określenie zdrowia ma szerokie wykorzystanie. Na nasze zdrowie składa się dieta, ruch, kondycja fizyczna. W zależności od wieku także kondycja psychiczna.

owoce
Autor: Naturhouse
Źródło: Naturhouse

Jak poradzić sobie z zagadnieniami zbilansowanej diety

Duża ilość produktów naturalnego pochodzenia jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu.Aby nasz organizm mógł poprawnie funkcjonować, trzeba zwrócić uwagę na pochodzenie produktów, które spożywamy

Jest kilka podstawowych zasad, które powinniśmy stosować aby czuć się dobrze.
1. Spożywajmy produkty pochodzenia ekologicznego, mają w sobie dużo witamin oraz błonnika. Świeże i warzywa i owoce są najlepszymźródłem witamin, nie ma możliwości zastąpienia ich substytutami diety. W codziennym posiłku muszą być zawarte warzywa lub owoce. Zdrowa żywność (zobacz również super żywność) jest podstawą zbilansowanej diety.

Jeśli intryguje Cię ciąg dalszy psycholog opole naszego opisu zapraszamy do kolejnego tekstu, który przygotowaliśmy dla Ciebie pod tym linkiem. Tam odejdą wszelkie Twoje wątpliwości.

2. Spożywajmy 4-5 posiłków na dzień. Jedzenie powinno być bogate w warzywa ekologiczne oraz owoce. Nie muszą być to duże porcje, kluczowym procesem. Powinniśmy spożywać minimum 1,5 litra wody dziennie.
4. ograniczajmyilość cukru , kawy, soli oraz produktów o wysokim indeksie glikemicznym, większespożycie właśnie tych produktów prowadzi do tycia
5. Spożywajmy posiłek najpóźniej na 2 godziny przed pójściem spać. Ostatni posiłek powinien być spożyty co najmniej 2 godziny przed spoczynkiem. W ten sposób możemy uniknąć niepotrzebnych problemów ze snem.
Jeśli chcesz więcej rad na temat efektywnego odchudzania odwiedź tą stronę: tutaj.

Warzywa i owoce
Autor: Kikkoman
Źródło: Kikkoman

Jak zatroszczyć się o nasze dzieci

Już od najmłodszych lat powinniśmy wpajać dzieciom nawyki żywieniowe. Dawać im do szkoły, owoce i warzywa. Przygotowywać świeże posiłki aby dzieci nie kusiło niezdrowe jedzenie z bufetu. Jeżeli chodzi o noworodki starajmy się je karmić piersią, jeżeli nie ma takiej możliwości podawajmy mleko dla niemowląt które jest atestowane. ostrzegajmy się przed gotowymi daniami, posiłki dla niemowląt muszą być zrobione w sterylnych warunkach oraz na prawdziwych produktach.

Bilansując dietę naszego dziecka musimydostrzegać to co lubi, aby zbędniee go nie zniechęcać do spożywania posiłków. Przede wszystkim trzeba kłaść nacisk na zdrowe odżywianie – . Wracając do tematu najmłodszych kaszki dla niemowląt powinniśmy po pewnym czasie urozmaicić o zmiksowane owoce lub warzywa. Ostatnią i podstawową zasadą dotyczącą zarówno dzieci jak i dorosłych jest aktywność ruchowa. Wybierajmy się na spacery do lasu czy parku spacerujmy po lesie lub mieście, zrelaksujmy się i odpocznijmy ma to bardzo dobry wpływ na nasz organizm (odwiedź).