Śnieżka

Dama na siłowni – w jaki sposób bezpiecznie zacząć ćwiczenia?

Na piękne ciało składają się dwa podstawowe czynniki – zdrowy sposób odżywiania a także regularna aktywność fizyczna. W jaki sposób bezpiecznie powinna zaczynać kobieta na siłowni?
Dużo pań popełnia naczelny błąd, próbując wdrożyć do swojego życia jedno a także drugie zbyt intensywnie, przez co przeforsowane szybko rezygnują.

Śnieżka
Autor: hr.icio
Źródło: www.flickr.com
Z tej przyczyny powinniśmy pamiętać, że wybierając się na siłownię nie można od razu rzucać się na wszystkie machiny, a trening wcale nie musi trwać trzech godzin, żeby był skuteczny. W taki sposób kobieta może sprawić sobie jedynie krzywdę. Oczywiście wszyscy to wiedzą, jednakże trudniej jest z wykonaniem. Niestety, nawet jeżeli będziemy wykonywać wszelkie ćwiczenia dokładnie, jednakże niesystematycznie – nic nam to nie pomoże. Z tej przyczyny nim panie zdecydują się na nabycie karnetu, powinny dokładnie zaplanować własny rozkład dnia, odpowiadając sobie na zapytanie: Kiedy będę mieć czas na ćwiczenia?
Mnóstwo kobiet zaczynających swą przygodę z siłownią przyznało, że największym kłopotem była dla nich właśnie organizacja czasu . Ciężko im się zmotywować, gdy powracają utrudzone z pracy, muszą wstawić pranie, obiad, pozmywać garnki i do tego znaleźć czas na ćwiczenia. Najważniejsze, to uświadomić sobie, iż bez względu na to jak bardzo kobieta byłaby utrudzona, tak naprawdę ma siłę na treningi! Mało tego – po opuszczeniu siłowni będzie się czuła dużo lepiej. Wypoczęta oraz zadowolona.

Zanim jeszcze przekroczysz próg siłowni, warto upewnić się, czy jesteś stosownie przygotowana do ćwiczeń. Przede wszystkim potrzebne będą ubrania fitness jak też buciki. Niestety, nie mogą być to normalne trampki. Potrzebujemy stosownego obuwia, z solidną podeszwą.